Etykiety

3D (1) Angoba (2) Artemisja (8) AtrBem (1) batik (3) Biżustynka (1) biżuteria (43) blog (1) bransoleta (8) broszka (7) candy (5) ceramics (22) ceramika (109) chusta (1) chustecznik (3) cukierniczka (1) decoupage (16) doniczki (8) figurka (10) herbaciarka (2) ikona (1) jarmark (2) jedwab (1) kafelek (5) Karnawał (1) kiermasz (5) kolczyki (22) korale (5) lampa (4) Łucznica (4) metamorfozy (3) misa (29) miska (19) mydelniczka (6) Nasze Misz-Masze (1) naszyjnik (14) obrazki (3) Orońsko (19) ozdoby świąteczne (4) patera (9) plener (6) podgrzewacz (1) podstawki (2) pojemniki (11) ptak (4) pudełko (8) raku (41) rzeźba (32) sculpture (9) serwetnik (1) soutache (28) spotkanie (8) sutasz (28) szkatułka (4) taca (2) wazon (9) wisior (7) wystawa (10) zaproszenie (3) zawieszka (9) zegary (2) Zima (1)

sobota, 14 stycznia 2012

Ceramiczne korale

Rożnokolorowe, wypalone tradycyjnie i w raku, okrągłe i podłużne, a także zakręcone ... co kto woli ;)











9 komentarzy:

  1. chyba Ci się spodobał patent z wiązanym sznureczkiem ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, fajniutkie są wszystkie, a te czerwoności w szczególności:)))

      Usuń
    2. Najbardziej mi się mi się podoba samo robienie i szkliwienie koralików, no ale potem trzeba je jakoś wykorzystać... ale naprawdę zawsze mi żal pozbywać się tych najładniejszych,, bo przecież każdy koralik jest inny, niepowtarzalny... ech to po prostu mania zbieractwa ;) mam ją od dzieciństwa...

      Usuń
  2. Śliczne są wszystkie korale! Jednak najbardziej spodobały mi się te zakręcone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne ! Cudne !
    Wiecej !!! Piekne kolory, uwielbiam ceramike!
    Nie mam slow, naprawde !!!
    Usciski z Florydy !
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się podobają efekty jakie uzyskujecie ale jak patrze na to szkliwienie to mnie telepie...jak ja nieznosze szkliwić :(
    Za to mogę sobie "organoleptycznie popatrzec" ;P

    gretta

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne wszystkie.Gratuluję. Z przyjemnością dołączam do obserwatorów,bo miło tu u Ciebie bardzo. Miłego tygodnia,serdecznie pozdrawiam,Grzegorz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Grzegorzu! Oglądałam twoją biżuterię, zmotywowała mnie do wyciągnięcia moich kulek i do powiązania ich w korale! Strasznie ciężko mi to przychodzi, bo po prostu lubię je mieć, każdą kulkę w innym kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  7. check this link right here now our website he has a good point visite site description have a peek at these guys

    OdpowiedzUsuń