Etykiety

3D (1) Angoba (2) Artemisja (8) AtrBem (1) batik (3) Biżustynka (1) biżuteria (43) blog (1) bransoleta (8) broszka (7) candy (5) ceramics (22) ceramika (109) chusta (1) chustecznik (3) cukierniczka (1) decoupage (16) doniczki (8) figurka (10) herbaciarka (2) ikona (1) jarmark (2) jedwab (1) kafelek (5) Karnawał (1) kiermasz (5) kolczyki (22) korale (5) lampa (4) Łucznica (4) metamorfozy (3) misa (29) miska (19) mydelniczka (6) Nasze Misz-Masze (1) naszyjnik (14) obrazki (3) Orońsko (19) ozdoby świąteczne (4) patera (9) plener (6) podgrzewacz (1) podstawki (2) pojemniki (11) ptak (4) pudełko (8) raku (41) rzeźba (32) sculpture (9) serwetnik (1) soutache (28) spotkanie (8) sutasz (28) szkatułka (4) taca (2) wazon (9) wisior (7) wystawa (10) zaproszenie (3) zawieszka (9) zegary (2) Zima (1)

wtorek, 15 lutego 2011

S jak sznurek, S jak sutasz, czyli zakręciłam się ;)

Jak w tytule, nie oparłam się modzie na sutasz i zakręciłam się swój pierwszy raz ;)
Na początku powstała zawieszka o prostym wzorze, z podarowanych sznureczków, żeby popróbować z czym to się je... Uff, jakoś dało radę, ale naprawdę dodatkowe 2 ręce by się przydały by poskromić te sznurki ;)


 Jako drugie powstały te kolczyki, z malachitem, zielonymi perłami słodkowodnymi i czarnym onyksem:


Kolczyki są praaawie proste i praaawie symetryczne ;). Najbardziej się uśmiałam podczas robienia drugiego kolczyka, jak po obszyciu gł oczka zorientowałam się, że nie przyszyłam górnego koralika....ha ha
Z tylu wykończone są filcem i szklanymi koralikami:

3 komentarze:

  1. No to szacun moja Pani. Ja na razie tylko oglądam sutasz innych i paletę sznurków. Też mi sie marzy spróbować, ale najpierw muszę się zamienić w ośmiornicę, bo nie wiem jak inaczej połapać te wszystkie sznurki.
    A te kolczyki to bym Ci buchnęła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłaś w 10 z ta ośmiornicą!!! Lubię szyć ale przekleństwa same cisną się na usta jak te wszystkie sznurki/nitki się plączą... prułam wszystko 4 czy 5 razy, a i tak na koniec okazało się, że 1 kolczyk ma ok 2mm więcej niż 2gi... Jak w końcu wyjdzie mi coś porządnego to możemy się powymieniać na kolce ;)))

    OdpowiedzUsuń