Etykiety

3D (1) Angoba (2) Artemisja (7) AtrBem (1) batik (3) Biżustynka (1) biżuteria (42) blog (1) bransoleta (8) broszka (7) candy (5) ceramics (16) ceramika (103) chusta (1) chustecznik (3) cukierniczka (1) decoupage (16) doniczki (8) figurka (9) herbaciarka (2) ikona (1) jarmark (1) jedwab (1) kafelek (4) Karnawał (1) kiermasz (5) kolczyki (22) korale (5) lampa (4) Łucznica (4) metamorfozy (3) misa (29) miska (19) mydelniczka (6) Nasze Misz-Masze (1) naszyjnik (14) obrazki (2) Orońsko (19) ozdoby świąteczne (2) patera (8) plener (6) podgrzewacz (1) podstawki (1) pojemniki (10) ptak (4) pudełko (8) raku (38) rzeźba (29) sculpture (6) serwetnik (1) soutache (28) spotkanie (7) sutasz (28) szkatułka (4) taca (2) wazon (8) wisior (7) wystawa (8) zaproszenie (2) zawieszka (7) zegary (2) Zima (1)

piątek, 28 stycznia 2011

Candy u Leny w Zjawinkowie

Candy sutaszowe, czyli piękna bransoleta od Leny z Zjawinkowa , a oto zdjęcie z bloga autorki :
Mam nadzieję że może tym razem dopisze mi szczęście;)

piątek, 21 stycznia 2011

Miauuuu

Mydelniczka, i kończę na dziś ;)



Ceramiczne misy/miski/miseczki

Duża misa/donica o średnicy około 30cm - zrobiłam ją specjalnie pod kwiatek, ale okazało się że sporo przesadziłam z jej wielkością, więc kwiatek musi poczekać na nową... a misa służy mi na owoce.




Mała miseczka, owalna ok 15x20 cm - świeża sprawa:





Miski asymetryczne, trójkątne:




I miseczka/talerz z odciśniętym liściem (średnica ok 25cm):


I moje osobiste candy ;)

Czyli jak się obłowiłam z okazji przekłucia uszu ;)))

Dziękuję Missy:



Dziękuję Żannie:


 I Larze

Moje próby kolczykowe

 Jak wspominałam, jakiś czas temu Missy i Brzoza urządziły mi kurs dotyczący robienia kolczyków. W końcu udało mi się zrobić ich zdjęcia, więc pokazuję - proszę o dozę wyrozumiałości ;)  Jeszcze raz dziekuję dziewczynom!!!




 
 Te także powstały podczas spotkania : ) fajne, bo fioletowe ...




A te z kryształkami Swarovskiego powstały nieco wcześniej:


środa, 19 stycznia 2011

wtorek, 18 stycznia 2011

Candy u BAJKI

Candy u Bajki trwa, warto zajrzeć! ja się skusiłam ;)
 Wstawiam zdjęcia, oczywiście z bloga Bajki



Ponadto Bajka prosi o smsy na Blog Roku 2010
SMS /1,23zł/ nr 7122 o treści H00689 
Trzymam kciuki!!!

 

poniedziałek, 17 stycznia 2011

Guzik

Czyli co kreatywnego zrobiłam w minionym tygodniu: a mianowicie udało mi się przyszyć guzik do płaszcza -  dzieci maja ospę :(

wtorek, 11 stycznia 2011

Talerz

Niedawno z pieca wyjęty, jeszcze ciepły ;))) Wymiar ok 25x25 cm. Bez dwóch zdań - jestem z niego dumna!



Ceramiczne rózności

Misa w kształcie stożka - to mój próbnik kolorów, wyszła całkiem ciekawie



I miska - słoneczko, trochę szkliwka popłynęły :(.
Po prawej wazoniszcze, dzięki swej masie idealny do rzucania podczas domowych awantur...

Co u mnie straszyło ....



niedziela, 9 stycznia 2011

Wygrzebane, czyli jakieś decu początki...

Dawno, dawno temu :
1. Proste podkładki, sztuk 6 w pudełku, czyli 1i ostatni raz praca z MDFem - jakoś nie pokochałam tego materiału, pfe...
i 2. Okrągłe pudełko na którym ćwiczyłam spękania (krak Stamperii , chyba medium) - wyszły bardzo małe i bardzo nierówne, ot kapryśny produkt ;) lub dwie lewe ręce...




Herbaciarka

Herbaciarka z 4 przegródkami, którą Św. Mikołaj wysłał do  Babuchy . Kombinowałam i kombinowałam, aby pasowała do nowej właścicielki zarówno kolorystycznie jak i klimatycznie i tak  jakoś tak wyszło, że środek mi się bardziej podoba niż wierzch :), może wiec następną zrobię odwrotnie ;)